Thursday, June 4, 2009

Hadise Doğa Koleji Konseri - Dum Tek Tek Canlı Performansı

Doğa Koleji’nin geleneksel yılsonu konserinde, Eurovision’dan sonra ilk kez sevenlerinin karşısına çıkan Hadise, Doğa Koleji öğrencileriyle aynı sahneyi paylaştı.Her yılsonu gösterisini farklı bir konseptte gerçekleştiren Doğa Koleji 2008-2009 öğrenim yılını da muhteşem bir konserle tamamladı. Hadise, 27 Mayıs Çarşamba gecesi görkemli bir şova dönüşen konserinde, Lütfi Kırdar sahnesini Doğa Koleji öğrencileri ile paylaştı.Konserde iş ve sanat dünyasının saygın isimleri ile Doğa Koleji öğrenci, veli ve yöneticileri bir araya gelerek Hadise’yle coşku dolu bir müzik yolculuğu yaşadılar.Doğa Koleji’nde anaokullarından başlayarak verilen müzik eğitimi sayesinde hepsi birer küçük virtüöz olan öğrenciler, Hadise’yle sahne aldı ve misafirlere muhteşem bir konser sundu. Öğrencilerin piyanodan klarnete, flütten kemençeye, gitardan neye kadar çeşitli enstrümanlarla eşlik ettiler. Hadise, alkışlar eşliğinde çıktığı sahnede ‘Düm Tek Tek’ parçasını iki kez seslendirdi. Binlerce kişinin hep bir ağızdan Hadise tezahüratı yapması üzerine ünlü sanatçı gözyaşlarına hakim olamadı. Sahnede defalarca teşekkür eden Hadise ‘Bana yarışmanın başından sonuna kadar gösterdiğiniz ilgi için sonsuz teşekkür ediyorum. Benden sonra kim katılırsa katılsın birinci olsun diye dua edeceğim’ dedi. Öğrencilere tavsiyelerde bulunan Hadise ‘Bu arada ben hem okudum hem şarkı söyledim. Size abla tavsiyesi eğitiminizi kesinlikle tamamlayın ve lütfen okuyun. Vaktim olsa yine okumak isterim’ diyerek şarkılarına devam etti. Sahne sonrası basın mensuplarının sorularını cevaplayan Hadise, Eurovision için elinden geleni yaptığını ve başarılı olduğunu yineledi.Bütün bir yıl, derslerin yanı sıra bu gösteri için hazırlanan Doğa Koleji öğrencileri eğitim yılının en son ve en eğlenceli sınavını sahnede, aileleri ve öğretmenleri karşısında verdi. Ortamı inleten alkış sesleri de onlar için hem bu gecenin hem de bütün bir yıl boyunca yaptıkları çalışmaların ödülü oldu.Avrupa’nın müzik platformu “Eurovision Şarkı Yarışması”nda ülkemizi başarıyla temsil eden “Düm Tek Tek” şarkısı için çok özel bir koreografi hazırlayan Doğa Koleji öğrencileri, Hadise’ye bu şarkıda da danslarıyla eşlik ettiler.Doğa Koleji öğrencileri geleneksel yılsonu konserinde, müzik ve dansın yanı sıra bir de ritim ziyafeti sundu. Dünyaca ünlü ritim ustası Okay Temiz ve Ebru Ayarcı eşliğinde yıl boyunca çalışmalarını sürdüren Doğa Koleji Ritim Grubu da Lütfi Kırdar sahnesindeydi.Konser girişinde Doğa Koleji öğrencilerinin yıl boyu yaptıkları resimlerin yer aldığı resim sergisi de konuklar tarafından büyük ilgi gördü.Her yıl olduğu gibi bu yıl da konser biletlerinin satışından elde edilen gelirin tamamı Türk Kalp Vakfı’na bağışlanacak.

No comments:

Post a Comment