Tuesday, May 12, 2009

Hadise: Çok İyiyim

Sağlık durumu ile ilgili yorumlara cevap veren Eurovision temsilcimiz, "Performansımı etkileyecek bir durum yok" dedi.

"Zor Birkaç Gün Geçirdim"Moskova'daki TRT ekibine özel röpörtaj veren Hadise, şöyle konuştu:"Çok iyiyim. İnsanlar tabii ki de öğrendiler suratımdaki bütün bu lekeleri. Şunu söylemek istiyorum; herkese teşekkür etmek istiyorum. Herkesten çok güzel destek geldi. Bu beni hakkaten çok mutlu etti. Yani zor birkaç gün geçirdim, çok da acı çektim. Ama şimdi iyiyim. Bol bol krem sürdük ama altında yara filan kalmadı."
"Bağışıklık Sistemim Çökmüş"Doktorun rahatsızlığı ile ilgili tespitlerini de aktaran Hadise, "Doktor, (bağışıklık sistemin tamamen çökmüş) dedi. O yüzden de çok yorgunum yani. (Tatil lazım sana) dedi. Yani dinlenmen lazım. Stresten dolayı böyle bir reaksiyon vermiş suratım" dedi.
"Performansım Etkilenmeyecek"Hadise, söz konusu rahatsızlığının performansını nasıl etkileyeceği ile ilgili olarak ise "Performansımı etkileyecek bir durum yok" şeklinde konuştu.
"Heyecanlıyım"Eurovision temsilcimiz, "Çok heyecanlıyım. Çünkü ilk kıyafet provası var. Şu an kremler var suratımda ama yarın olmayacak. Yarın inşallah daha da güzel olur yüzüm. Allah'a da dua ediyorum herkese de teşekkür ediyorum" dedi.

Kaynak: TRT

No comments:

Post a Comment