Monday, May 18, 2009

KIYAFET TARTIŞMASI

Hadise yarışma öncesi Tarkan ve Sertap Erener’in kendisini arayıp motive edici şeyler söylediklerini, Nazan Öncel’in de kendisine çok güzel bir mesaj attığını söyledi. Yarışmada giydiği kıyafete yönelik eleştiriler konusunda da Hadise şunları söyledi: Bence, performansımız çok güzeldi. Bizim kadar dans ederek, canlı şarkı okuyan çok ülke yoktu. Bu konuda kendimi çok iyi buldum diyebilirim. Ben dört dörtlüğü seven bir insanım. Çok çalıştım. Ve şu kıyafet konusuyla ilgili şunu söylemek istiyorum. Hakikaten sanki böyle bir savaş psikolojisine girdik. Dünyanın hiç bir yerinde bence bir kıyafet bu kadar tartışılmadı. Mesela İspanya adına yarışan şarkıcının kıyafeti mor muydu, sarı mıydı? Bence ispanyollar hiç tartışmadı bunu. Nedense Türkiye’dekiler benim kıyafetimi tartışıp durdu. Ben kimseye bir şey demiyorum. Ben mutluyum, çok rahattım yani.

No comments:

Post a Comment