Monday, May 18, 2009

Ünlülerden Eurovision yorumu


Eurovision komşuvizyon oldu. En yakın komşular birbirini ağırladı. Şarkımız ve Hadise çok güzeldi. Bu oylama soytarılığına artık son vermek lazım.
Garo Mafyan: Komşuvizyon oldu
Eurovision komşuvizyon oldu. En yakın komşular birbirini ağırladı. Şarkımız ve Hadise çok güzeldi. Bu oylama soytarılığına artık son vermek lazım.
Işın Karaca:Yorgunluğu belli
42 ülke içersinde dördüncü olmak güzel bir sonuç. Hadise'nin yorgunluğu çok belli oluyordu. Vaav dedirtecek bir performans sergilemedi. Eurovision'da ciddi bir politika dönüyor. Norveç’in kazanmasına ise şaşırdım.
Sezen Aksu:O bizim sanatçımız
Hangi sonuçla dönerse dönsün o bizim sanatçımız. Ben tüm gençleri olduğu gibi onu da destekledim. Performansını çok beğendim.
Kayahan:Akdeniz’e uymuyor
Eurovision kolay anlaşılabilir şarkıların yarışmasıdır. Norveç’in şarkısını ilk duyduğumda birinci olacağını düşünmüştüm. Bu yarışma Akdeniz’e uyan bir yarışma değil. Hadise gayet iyiydi.
Ali Rıza Binboğa:Ermenistan’a bayıldım
Muhteşem sonuç. Türkiye olarak görevimizi yaptık. Müzikal anlamda çok iyi bir yere geldik. Kuzey ülkeleri kuzeye oy verdi, Ermenistan’ın şarkısına da bayıldım. İlk 5’e girmesini isterdim.
Ali Kocatepe:Sonuç çok normal
Norveç ve İzlanda favorimdi. İlk ikiyi paylaştılar. Bizim şarkımızın sound’u iyi çıkmadı. 4'üncülük hem başarı hem normal bir sonuç.
Kaynak: Bugün

No comments:

Post a Comment